Oj oj oj, vilken dag!

I morse vaknade jag och A hemma hos honom vid typ 9, gick upp och drog på oss hela skid/skridskomunderingen och åt frukost. Sen gick vi över till min moster som bor i närheten. Där möttes hela släkten upp för att sedan åka bort till Åker och åka långfärdsskridskor där. Något jag gjort sen jag knappt kunde gå (då satt jag dock i pulka bakom pappa) och tycker är välditgt mysigt! Väl framme och med skridskorna på åkte vi en bit och satte oss sen för att grilla korv, och sen åkte vi tillbaka. Väldigt trevligt att umgås med släkten och hitta på nått skoj!

Hemma igen tog jag en snabbdusch och drog sen på mig myskläder och fick skjuts ner till Andreas. Vi kröp upp i soffan och kollade på film, Brudens bäste man/Made of honour. Riktigt bra film! Sen åt vi middag och Andreas inväntade sina lan-fellows. Och när det nalkas Lan gäller det att hålla sig ur vägen ;)

Kvällen avslutades på bästa möjliga sätt. Klockan halv 10 typ slängde jag mig på cykeln för att hinna till Godismonstret innan dem stängde, plockade ihop en påse godis och roffa åt mig en cola precis innan dem hann stänga. Sen "hem" till Kathrine där hon och Hanna (som fyllde 18 igår den 3de, Grattis!) satt och mös. Vi kollade på She's the man och snackade. Hur bra som helst, tack för det tjejor.

Nu ska jag sova, det kliar i ögonen. Av rök från korvgrillningen tidigare idag eller av trötthet vet jag inte.
Imorgon ska familjen + farmor till sthlm och shoppa/gå på teater/äta middag!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sköna bilder ;)

2009-01-06 @ 12:00:00
URL: http://mthilda.devote.se
Postat av: Johanna

Mathilda: Haha, ja ;) ser du vilken jättevurpa han gjorde?

2009-01-06 @ 13:31:18
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0