Skitsnack.. typ

Asså vad håller jag på med?
Vem i fan börjar plugga till ett prov.. dagen innan?
Inte jag i alla fall! Vad har hänt? Skärpning..
Nu har jag snaart läst klart allt i boken och anteckningarna och ska faktiskt gå och lägga mig. Det är viktigt (för mig) att vara ordentligt utvilad innan ett prov. Man gör det ju liksom bara en gång i livet.. då vill man ju ha förutsättningarna att prestera bästa möjligt (:

Imorgon är det prov, och 2 lektioner. Sen ska jag klippa mig, vilket var 100 år sen jag gjorde sist och det är nu ett vääldigt tjockt... burr? Sen blir det hem och plugga kanske.. eller tillverka produkter till UF-mässan nästa torsdag. I helgen bär det av mot Nyköping för MUF's distriktsstämma. Ska bli jättekul ocn intressant framförallt !

såå.. godnatt då.

Och by the way så har jag världen bästa pojkvän <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

sådär brukar jag vara, jag tänker att jag ska plugga en vecka innan, men det slutar med att jag sitter å råpluggar sista kvällen! Det är stört!! ;)

2009-02-27 @ 12:26:15
URL: http://nogg.se/marksell
Postat av: malin

du klippte dig ju på salong malin;) hehe men baar luggen(:

2009-03-01 @ 23:49:13
Postat av: malin

men du klippte dig ju på salong malin;) men baar luggen(:

2009-03-01 @ 23:50:46
Postat av: Johanna

Malin: Jaa det är iof sant ;)

2009-03-02 @ 18:58:15
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0