Tandställningsfri och myskväll med K !

Dagen började med en tur till Eskilstuna.. tog bort tandställningen i underkäken så nu är jag totallt bacefree! Vilket är jäteskönt.. fint blev det också. Sen gick jag och Andreas runt och strosade lite på stan. Han köpte en säkerhetsrem till brädan och lite smått och gott från H&M. Var på jakt efter något till distriktsstämman bankettmiddag men lyckades bara halvvägs (=köpte en topp men ingen kjol..)

Väl hemma igen bjöd lillebror på våfflor som inte satt helt fel. Efter filmtittande och hundpromenad rörde sig A hemåt och jag satt vid datorn och var allmänt seg. Sen gjorde jag middag, vilken blev alldeles utsökt och klockan 19 mötte jag Kathrine utanför godismonstret. Vi hyrde film, dock inte den vi planerat att se eftersom alla 4 exemplaren av den var uthyrd, och köpte chips. Sen gick vi hem till henne och Jesper där vi kollade film och tjockade oss med massa gott. Och pratade gjorde vi själklart också, som vanligt.
Tack för en urmysig kväll babe, du är bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Kathrine

Ååååh, Tack själv baby! Jag hade det verkligen underbart, som alltid med dig. Du och jag hun! Berlin09 :D ;) LOOOOOVE YA <3<3<3<3

2009-02-20 @ 13:02:03
URL: http://kathrinebergqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0