Resten av helgen..

(tänkte inte göra förra inlägget alltför långt så jag gör ett till istället)

Igår vaknade jag och Andreas seent och låg och myste i sängen en stund, sen gick vi upp käka frubba (jag får inte säga frulle för far min; - det heter frubba!) Sen åkte vi till agua och städade, hem och bytte kläder och sen begav vi oss till Sthlm för att fira Andreas kusin. Mycket trevligt! På hemvägen tog vi en sväng förbi Enskede och Andreas blev stolt snowboardägare.. Hemma hos dem igen la vi oss i sängen, slog på tv'n och jag.. somnade.

Idag har jag ägnat mestadels av dagen till min nya drog, denna:


Faktiskt går det finimang, inte alls lika svårt som det ser ut ;)
Och så har jag faaktiskt pluggat lite.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fett kul! Jag har ingen, jag får skaffa mig en! Problemet är att ifall jag inte klarar den på en gång fixar jag den på en gång genom att byta ut klisterlapparna så det blir rätt färg och då var den idèn körd liksom...

2009-02-16 @ 21:05:28
URL: http://mthilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0