Girlsnight

Igår hade jag tjejkväll hemma hos mig, med tjejerna från "gamla klassen". Alltså dem jag gick med från 6an till 9an. Vi åt tacos, pratade och hade allmänt mys! Tyvärr kunde varken Jessica eller Khazan komma, men vi hade trevligt ändå. Zoë och Kamal gick vid typ 21 och då var det bara jag och Felicia kvar. Vi kollade på (en fett sjuk) film och pratade, sen sov hon hos mig. Som alltid förrut, på den gamla goda tiden. Och även om jag och Felicia inte träffas lika ofta som förrut (vilkat var varje dag!) så kommer hon alltid vara min bästa vän, min syster och min soulmate. För sånt kan ingen ta ifrån en!

Gaaaammal bild från 9ans konsert, när vi sjöng John Lennons - Imagine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0