Shoppingdag med älskling

Har inte tid att blogga egentligen för ska köra en tidig
sänggång tänkte jag (: blir nog sent imorn liksom!

Idag efter min korta skoldag åkte i alla fall jag och A
till eskilstuna för världens myseftermiddag med jul-
klappsshopping och även en del till oss själva! Jag
köpte ett par vinterpartyskor och en hårgrej och Andy
köpte jeans och fotbollsdojjor. Och så åt vi subway :D

På Tuna Park:
- Kolla INTERSPORT :D
- Ah okej..
*Andy kollar på vaaaaareeenda jäääääädra grej där inne*
- Jag vill ha en snowboardjacka, och byxor, och en hjälm, och
  glasögon, och en kort hoppbräda, och fotbollskor, och en bandy-
  klubba, och solglasögon, och en stickad tröja och och och och....
*Går ääääntligen ut därifån och tar sickte på Gina Tric....*
- ÅH STADIIUUUUM! :D :D
*mumlar tyst* - jag älskar honom jag älskar honom jag älskar ho....

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ska du säga.. du behövde 2 timmar för att bestämma dig vilka skor du skulle köpa :P

mumlade tyst - jag älskar henne jag älskar henne jag älskar he.... Haha:D

2009-12-08 @ 23:03:12
Postat av: Johanna

Andreas: Åhme neeej! Du provade ju ocksåååå.. samtidigt! ;)

2009-12-09 @ 08:32:46
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Andreas

Mm i typ 10 minuter.. :P

2009-12-09 @ 12:23:39
Postat av: Mathilda

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2009-12-09 @ 22:24:10
URL: http://mthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0