Fredag - debatt och grill.

Igår var mycket intressant dag.
Skola som avslutades med debatt mellan riksdagspartiernas ungdomsförbund (förutom luf), mycket intressant. Synd bara att vissa verkligen inte kan bete sig moget och vara trevliga. Efter skolan mötte jag Andreas, tanken var att vi skulle sola (solarium) men det kändes lite konstigt med tanke på att det var nästan lika varmt ute. Så vi gick och köpte glass och satte oss i hamnen istället, mys!

         Erik!

Sen gick jag och handlade och bikade hem. Efter ännu en vända på stan för att lämna in mitt cv på ett än så länge hemligstämplat ställe duschade jag och fixade mig och cyklade sen hem till Jocke.


Christin, Sofie, Stekar-Lars, Carl, Frida & Grillmästarn. Sjön i bakgrunden )
 

Hos jocke var det dem vanliga men även några "nya" ansikten. Vi grillade, några spelade fotboll och hade allmänt chill. Efter maten drog dock ALLA iväg och lämnade mig och Jocke väntandes på Andreas som varit och spelat match. Tanken var att även vi skulle in till stan och hooka med gänget igen men tydligen var det inget drag.. så vi blev hemma och snackade skit och badade tunna istället. I badet fick vi sen sällskap av Isak och Sofie som skrämde skiten ur oss när dem anlände, hm.

Som vanligt en fredagskväll är man trött efter veckans rabalder och på kvällskvisten är det lätt att man slumrar till, framförallt om man sitter i ett skönt och avslappnande bad, såhär kan det låta:
(den sovande, resten)

- Sover han?
- Ja, jag vet.. vi kläcker ett ägg i hans ansikte.
- Aa jag är fett på....
- Va?
- Jaa, vi förstör hans hus!
- Veems?
- Lars!
-
Vaa??
- Ja, stekar-lars!
- aaaHAHAH AHAhahaha HAHAHAHAHahahaaaHaaHahaAAAA!

Så kan det gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0