Läderpiskan i högsta hugg.

Ja, som alltid efter en kanonbra pang-fest börjar man genast planera inför nästa, som i mitt fall blir (vad jag vet än så länge) skolans halloween-fest i november. Hittills har jag och Kath kommit fram till dessa förslag på utklädnad:

- Djävul och Ängel (aa ni fattar, så här typ)
- Stoor giraff (det här var efter andreas sa att ALLA kommer vara djävul)
- Olsen twins á la fjärills-nipples ( det här var bara för att retas med A när han
   sa att jag och K är för snigga för att gömma oss i en stor f-ing giraff.)

Och idag kom jag fram till min back-up om inget av dessa förslag går igenom.
Cowboygirl, för den outfiten har jag redan at home.


















Kommentarer
Postat av: Johanna

Kathrine kom på fler förslag!

:D

2008-09-30 @ 14:36:28
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Kathrine

Hahaha, jaaa vi skulle ju alltid kunna vara varandra? He he he..

Nej idétorka som vanligt, ska leta fram min kreativa sida och komma på ngt.

men fan giraff vore ju grymt hett...

2008-09-30 @ 22:40:28
Postat av: Johanna

Ja men ellerhur, jag står fast vid det. Och för att hotta till lite extra skulle man ju kunna vara en naken giraff ;O

2008-09-30 @ 22:43:44
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0