Nollning och Walldermars.

Igår var en underbart rolig dag!
Upp och ut i skogen en runda med vovven.
Sen till skolan 11.20, jobbade med Wallenbergsfären och åt lunch hemma hos Hugo. Efter det hade vi idrott, rugby light (?). Sen mötte jag och Ebba Kathrine och min babe och åkte till skolan. Sen middag på kebaben och vidare till Visholmen för nollningen. Jag blev uppäten av mygg men annars var det trevligt. Sen traskade vi hem till Frida för att byta om fixa oss. Väl klara, kom Andreas, Martin och Joel och gjorde oss sällskap. Strax efter 21 började vi sedan röra oss mot Walles där vi dansade hela natten lång. (eller ah, jag var hemma och somnade gott kl. 01)

Last words of wisdom innan jag fortsätter plugga samhäll:
JAG HAR SÅ IN I HELVETES ONT I FÖTTERNA !
Inte nog med att jag har ont och skavsår från mina högklackade som jag trilskades med att hoppa runt i igår utan nej, jag har två sönderkliade myggbett som svider. Plus att nån med högklackat stämplade min tå igår så där har jag ett stort skärsår. Aj aj..

Kommentarer
Postat av: caroline

nollning e ball

2008-09-07 @ 14:34:39
URL: http://confashion.blogg.se/
Postat av: Anna

Fin blogg.

2008-09-07 @ 18:41:38
URL: http://sparaochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0