Vad hände med favvo-ämnet?

Men herrejistanes, jag måste skärpa mig. Jag har knappt öppnat engelskaböckerna och provet är imorgon, jag känner inte igen mig Gustav. Nej det är tråkigt, förrut kunde jag frivilligt sitta och plugga före i eng. boken, för nöjes skull. Nu har jag (tack vare min nya lärare) heeelt tapat lusten. Min nuvarande uppfattning: engelska suger. Dessutom känns det som jag blivit sämre på det, alltså typ på att prata och så. Hm, undra om det är för att vi bara pratar svenska på lektionerna?

Som sagt, här sitter jag. Och pluggar inte engelska.
Nu SKA JAG plugga, på momangen.

Fast första måste jag bara berätta att jag övningskörde idag,
från eskilstuna (gamla vägen). I'm proud I must say.

Now - englishplugg in the säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0