Frukost på säng.

Igår åkte jag som sagt in till mami och mötte henne. Vi åkte till Jakobsbergs och tittade på lampor, och sen en sväng in på Gina tricot där jag köpte en t-shirt och kofta. Sen åkte vi hem till mammas kompis som skulle ha spa-kväll med en tjej som berättade om hudvård och smink m.m.

Visste ni till exempel att man bör börja förebygga huden för rynkor när man är 20? Och att man börjar få rynkor när man är 25 ca? Det är ju typ... snart!

Hur som helst fick vi lära oss lite om hur man använde deras produkter. Mamma har redan varit på nån sån träff så hon har grejer hemma som jag ska börja använda. Så nu blir det daglig användning av foundation, tydligen är det bättre att använda det än att inte göra det. 

Ny t-shirt.   I like it a lot.  Mary Kay, basic set.
(obs. min mobilkamera
suger. Bokstavligen)


Inatt drömde jag att jag skulle pierca naveln, men mamma hann väcka mig innan piercandet typiskt nog. Hon kom in med frulle på sängen till mig och min lillebror (nej, vi delar inte rum. Dem ligger bredvid varandra) så nu har jag legat och ätit frukost och läst senaste veckorevyn i sängen. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0