The brace is gone.

Igår hade jag och Andreas en mycket trevlig 1årsdag, vi drack varm oboy, spelade kort, lagade och åt tacos, kollade på Bourne identity och smaskade Ben&Jerrys. Jättejättemys !
Min pojkvän är bäst.


Idag gick jag upp halv sju, trots att jag hade sovmorgon till 10. För jag skulle till tandläkaren och ta bort bracen. Det känns skumt, men skönt ! Och det blev faktiskt jättefint.

Imorn är det fredag och min mamma ska åka till Frankrike, jag är avis. Och på väg att bli förkyld..


Kommentarer
Postat av: Charlie

Juste, grattis på 1 års dagen :D Ni verkar passa skit bra ihop hjärtat!!<3

Fan vad najs när tandställningen e borta, det va iaf mitt livs lyckligaste ögonblick :D Nej men typ, haha! Love you

2008-10-03 @ 10:11:51
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0