Nighty folks.

Nu har jag precis kommit hem från Andreas, vi myste framför tvn och på vägen hem (ahn bikade med mig en bit så att inga vampyrer skulle komma och äta mig) pratade vi om livet. Om att vi tamefan snart är 18 år. När man var yngre sa man liksom att man var vuxen när man var 18, eller ja 20 iaf. Men det är ju... snart. Sen insåg vi att man redan gjort det mesta i livet, alltså det finns inte så mycket som man inte får göra eller nya saker att uppleva. Vi kör ju till och med bil för fan. Men vi kom i alla fall överens om att vi ska uppleva resten tillsammans. Det tycker jag låter väldigt bra!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa internationell ekonomi.. eller inte. Imorn ska jag på extra-matte. Hah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0