Lov. really?

Nu har vi tränat och varit duktiga, och nu ska jag vara ännu duktigare och plugga matte. Fifan för symmetrilinjen och allt sånt skit. Jag skulle behöva ett lov.. ehrm. För på Europaskolan har vi inte höstlov, utan är bara lediga torsdag-fredag och får ta ledigt mån - onsdag vilket jag har gjort. Meen det innebär ju tyvärr plugg. Plugg plugg plugg.. ibland känner jag att jag inte orkar. Eller rätt ofta känner jag att ag inte orkar. Men jag har sån jävla press på mig när det gäller skolan. Så det är bara att bita ihop och låtsas som att man har energi till att plugga, som att allt är bra. Medans man egetnligen är så förbannt trött att det skriker inombords. Men... jag ska klara det.

Som sagt, nu: plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0