Igår hände en grej, en konstig grej.

Jag kom hem till Andreas strax efter 21 och vi gick upp till hans sovrum. Satt vid datorn en stund och sen la vi oss i hans säng och pratade. Mysigt. Jag skojade och frågade om vi skulle gå och lägga oss och han sa "haha, klockan 21.35?". Hur som helst så fortsatte vi prata och mysa och rätt som det var så somnade vi. Med kläderna på, ovanpå täcket. En stund senare vaknade jag av att Andreas sa "oj, vi somnade visst" och så bestämde vi oss för att gå och borsta tänderna och gå och lägga oss, även om klockan inte var så mycket. Hah, trodde vi ja. När jag väl tog upp min mobil och kollade på klockan var hon 01.44. Kvart i två liksom, då hade vi sovit i fyra timmar. Stört!
Så vi gjorde oss iordning och fortsatte sova, vilket vi sen gjorde i ytterligare 9 timmar. Så efter 13 timmars s¨ömn borde jag nu vara utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0