I am miss color guard.

Imorse var jag på extra-matte, jag var i skolan 1½ timme innan jag skulle börja egentligen, men är man ambitiös så är man. Sen hade vi internationell ekonomi (intek) som jag för en gångs skull, nästan, förstod nått av. Kanske för jag satt längst fram i klassrummet som en liten pluggis-nörd. Vilket jag tydligen enligt some people är?

Nu har jag varit hemma i några timmar och ätit lunch och pluggat inför fredagens prov i intek. Ska strax ta och köra ner till kulturskolan och hämta ett gäng flaggor för att sedan ha en color guard lektion med klassen. Ska bli kul tycker jag och jag hoppas att även dem kommer uppskatta det.


gripsholms slott, juni (?) 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0