UF

Ibland blir jag så fruktansvärt trött på mig själv, fasen också.
Ska inte ta upp något här i bloggen, men när (om) det löser
sig kan jag berätta vilken kolosal tabbe jag gjorde idag.

Nu till roligare nyheter:
Matteprovet gick mucho bueno. Allt plugg lönade sig tydligen (:
Eller ja, jag vet ju inte om det gick bra. Det kändes jättebra under och efter provet. Men om man tänker på förra provet när jag trodde det gick skitdåligt och nästan fick mvg, så är jag inte så säker längre.

Angående UF då, det blir mycket sånt den här veckan.
Idag har vi:

Köpt en del grejer (platspåsar och beställt tyckknappar)
Gjort en presentation
Gjort en budget
Håller på att göra visitkort.

Däremot sket det sig med sponsorplatersna, tyvärr.
Så det får vi lösa på något annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0