Finnhamn

Gissa om jag glömde mobilen hemma när vi åkte till skärgården igår ?

Jäpp, det gjorde jag. Klantarsel! Men det funkade ändå.. har haft en jättetrevlig helg med mina old dagis-fellahs'.
Vi åkte till ön, grilla korv, gick runt ön, spela spel, drack varm oboy, spela mer spel, chilla, åt buffémiddag, kolla film, åt efterrätt, spela spel, gick och la oss, sov, vaknade, åt bufféfrulle, packade och städa, åkte båt. Och vips så var helgen slut. Bara sådär liksom.

Och jusste jag glömde en grej, läs det ovan och lägg till nös/snorade/hostade/snöt mig mellan varenda grej. Då har du en ungefärlig bild av hur fruktansvärt förkyld jag är.

Skola imorn? I don't think so!
Guitar hero nu? Ooh, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0