Best day ever!

Den här dagen blir bara bättre och bättre! Förrutom alla framgångar inom UF så har jag pecis fått reda at vi kommer få tillbaka våran gamla englska-lärare (den som faktiskt pratar engelska på lektionerna) så nu är jag helt överlycklig. Och jusste, jag ska jobba på lördag också. Hur kul som helst!

Det enda dåliga med idag är att jag inte hinner träffa min baby, och att jag oroar mig för fek-provet imorgon. Fast Robban (min lärare) sa faktiskt att jag måste klanta till det rejält för att sänka mitt betyg. Och jag hade bara tänkt att klanta till det lite grann, så det är nog lugnt! (:

Kommentarer
Postat av: Ebba

nooo more substantivs, we're never going to jump a text! kort sagt, noo more mr g!

2008-11-06 @ 17:40:04
URL: http://ebba0416.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0