214 dagar kvar till 18-årsdagen/friheten.

Mellan 15 och 16 var jag och pappa ute och övningskörde. Vi var runt i bokstavligt talat hela stränkan och allt gick verkligen galant. Snart dags för uppköring. Neej, jusste jag fyllar ju inte förrän i slutet av juni, bingo!

Nu ska (bör) jag plugga geografi, även om jag verkligen inte orkar.
Sen blir det middag hos Andreas och hem och sova tidigt.
Imorgon ska jag jobba frukost 7 - 14,  servera dansbanden som uppträder i kvällens program av Dansbandkampen m.fl. Mor och far ska ner med grannara och svänga sina lurviga, jag vill också. Nej, jusste jag fyller ju fortfarnade inte 18 förrän i sommar, bingo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0