SOOOMMAAR !

Njae, provet gick sådär. Kunde gått bättre, och definetivt sämre.

Efter provet hade vi dramarep. Eller ja, vi skulle haft. Men ingen var särskillt taggad så det blev inte så seriöst. Så då drog jag hem till älsklingen istället, som jag typ inte har träffat på huur länge som helst. Inte mer än någon timme åt gången i alla fall. Vi låg och myste på studsmattan. Tanken var att han skulle sova hos mig men han bestämde sig för att dra ut till en ö med grabbarna och fira att Jocke har kommit hem från usa. Hoppas dem får trevligt !

Nu har jag försökt med tankeöverföring att få mitt glas med sprite att komma svävande till mig. Trög som jag är så ställde jag det på andra sidan rummet. Snart är det mat och sen ska jag bara chilla. Inge plugg i alla fall, that's for sure.

Imorgon har vi dramauppvisningen. Kom till ugglans park om ni vill titta, kl.12.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0