Paraply?

Idag har varit den blötaste dagen sen... a, sen vi var på gustavsviksbadet på påsklovet typ. Fy sjutton vad det har regnat. Jag och Ebba skulle följa med Andreas, Melker och Christofer till kebaben eftersom vi hade hål (lunch, men redan ätit). Så vi gick i typ 2 mil i ösregnet. Och sen har jag suttit i mina blöta resten av lektionerna. Hm, trevligt. Tur att det inte var under nationella i alla fall. Som förövrigt gick.. bra. Tror jag?

Nu borde jag i vanlig ordning sätta mig och plugga. Företagsekonomi och europakunskap. Och så borde jag städa mitt rum, med tanke på att jag nu ligger på golvet med pc'n, eftersom båda min säng och mitt burspråk är belamrat med kläder. Det är förvisso golvet också.

Athen-inlägget kommer så fort som möligt. Bättre sent än aldrig, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0