Jag lever.

Dagen har varit.. bra. typ.
Europakunskap och svenskalektion.
Lunch med Olivia,Gustav och Hugo.
Sen köpte vi cola light, chirre, godis och badbrallor.
   Det sistnämnda var Gustav som köpte, vi smakrådade.
Sen hade vi mentorssamtal där vi fick reda på lite mer om Athenresan.
   Gosh, kan fortfarande inte fatta att vi åkte på sööndag, whii !
Engelskalektion med film, the queen. Därav inköpet av onyttigheterna. ;)
Historialektion av slutade skoldagen.
Gick men Kathrine, Olivia och Frida till k-lunshallen där dem tränar.
Sen bikade jag hem till älsklingen en snabbis, var tvungen att träffa honom.

Nu är han på golfträning och jag ska plugga/öva inför min svenska bokredovisning imorgon, så att vi hinner träffas ikväll. För jag gör allt för dig!


- Okej Gustav, jag har släppt det nu.
- Nej det har du inte!                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0