Home sweet home !

Älsklingen mötte mig vid skolan när vi kom hem igår, strax efter sju. Fyfasiken vad jag hade längtat efter honom. Satt hela bussen hem i typ extas för at jag visste att jag skulle få träffa honom. Hihi..

Åkte hem och åt tacos med A och familjen. Sen myste vi (jag sov)  framför tvn hela kvällen och åt oroecookieshakes, världens bästa!

Nu har jag sovit i 12 timmar och känner mig för första gången på en vecka riktigt utvilad!
Ska gå upp och äta frukost. Åh vad jag har längtat efter mjölk och riktigt grooovt bröd. Grekisk yogurt med honung och crossaint i all ära, men ibland blir det för mycket att det goda/söta.

Ska skriva om resan senare, och lägga in alla miljader bilder.

J <3 K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0