Helgen hittills i revy.

Jag har inget att säga till mitt försvar. Eller jo, jag har inte varit ensam sen i onsdagslunch (då jag bloggade senaste) och det känns ju inte jättekul att sätta sig och blogga när man har sällskap.
Därför ska jag nu berätta lite kort om de senaste dagarnas äventyr:

Onsdag (efter skolan)/Valborg:
Solade med Kathrine och Sofie
sen åkte vi till mig och duschade,
sminkade och klädde på oss.
Tog cyklen till Christofer där vi lagade tacos,
sen kom resten av gänget och vi satte oss och åt.
Drog in mot stan, trots att alla brasor redan brunit upp/ner.
Fick skjuts hem av mamma.
Jag och Kathrine pratade hela natten. typ. <3

Torsdag:
Vaknade vid 11, pratade mera.
Åt frukost
Fikade
Till Hugo, åt våfflor
Till K's syster nya lägenhet för att hjälpa till att flytta.
Åt mjukglass på stan
Hem till C och hämta cyklar
Åt lunch hos mig kl. 5
Familje Rally i Fogdö, godis och chirre.
Hem till Hugo, grilla korv
Jag och älsklingen hem till mig, myyys!

(lägg märket till hur mycket vi åt igår)

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Hahaha ah vi åt ju som hästar, typ HELA tiden juh :P Hehehe. I love you Johoney!

2008-05-02 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0