Efter regn kommer solsken.

Nu har det löst sig med sommarjobbet. Blev lite strul när han som anställt oss helt plötsligt inte jobbade där längre. Men snälla smo dem var så fixade dem så att jag och Olivia fick platser, trots att det egetnligen var fullsatt redan.
Det kommer bli great !

Det senaste dygnet har jag ätit mariekex nonstop, inte bra. Tänk hur det kommer bli imorgon.. Då väntar en fyra timmars bilresa ner till Jönköping. Jag ska titta på film och knarka mariekex. Och äta sushi !

Nu ska jag tillbaka till företagsekonomiboken. Har läst igenom kapitlena, konstaterat att jag kan det mesta och läst på mer ändå. Nu ska jag göra uppgifter i boken, sen förhör och genomgång med Pappa Ekonom.


Kommentarer
Postat av: olivia

lägg ägg!

du ska käka wiimans goda pastasallad bestående av pasta, vitlök & kassler :) MUMS <3

2008-05-22 @ 18:00:24
Postat av: olivia

jag har funderat på en sak rätt länge nu. ska vi bli jehovas ?? :) vi kan ju alltid byta tillbaks till att vara.. det vi är nu om det inte är någe kul :)

2008-05-22 @ 21:52:01
Postat av: Johanna

olivia: Jaa det skulle ju kunn vara en idé i och försig. Men jag kan nog säga redan nu att jag inte tror att det kommer vara någe kul. Typ inte fira jul eller någon annan högtid. Inte få gå på fester.. nää tristliv.com !

2008-05-23 @ 10:41:21
URL: http://jmohlin.blogg.se/
Postat av: Johanna

olivia: Jaa det skulle ju kunn vara en idé i och försig. Men jag kan nog säga redan nu att jag inte tror att det kommer vara någe kul. Typ inte fira jul eller någon annan högtid. Inte få gå på fester.. nää tristliv.com !

2008-05-23 @ 10:41:59
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0