Atheeen närmar sig

Inte ett dugg färdigpackad, men natten är ung.
Hehe nejdå jag ska.. snaart. Måste bara lägga ner allt i väskan.

Nu på eftermiddagen har jag varit nere på stan och införskaffat det sista inför resan. Typ godis och sånt ;) och ögonbryn/frans-färgningsmedel. Sen har jag legat på gräsmattan och solat och läst europakunskap. Duktig!

Nu ska jag hoppa i duschen, sen kommer Kathinre och så ska vi kirra ögonen. Sen middag med familjen och älsklingen. Ska gå och lägga mig vid typ 20. Eller försöka i alla fall. Får se om jag soer själv eller får sällskap.

Sen måste jag upp typ kl. 01. För 02.10 går bussen från skolan, Arlanda klockan 04 och sen går flyget kl. 06.00, med mellanlandning i Köpenhamn. Ååååh, jag älskar att flyga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0