The end of påsklovet is here.

Försökte skriva ett inlägg imorse men kom inte in på blogg.se, skrev ett nyss men det raderades. Irritierande eller vad?

Igår var vi på Gustavsviksbadet i örebro.. jag, Andreas, Olivia, Marcus, Mamma och Oscar. Trots blåmärken och rivsår lite överalt var det en trevlig upplevelse som jag hoppas att vi gör om. När vi kom hem åt vi middag och sen låg jag och A och halvsov i soffan hela kvällen, tills vi gick och helsov i sängen istället. Imorse väcktes jag av en hund i ansiktet kl. 8, gick upp och följde med mamma till gymmet. Sen hem och duscha och äta lunch innan vi åkte ut till mormor för att färga håret, daarkbrown är mitt nu.

Sitter och funderar över kvällen.. nu: plattången.

Imorgon ska jag eventuellt köpa ny bike, på tiden kan jag säga. Det jag har nu saknar fungerande, hela bromsar vilket gör det ganska läskigt att cykla på den. Annars blir det pluggdag för min del, måste fixa en bookreport tills måndag.
På söndag ska jag vara med bästaste Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0