Thank God it's friday.

Finally friday, yeay. Inte för att veckorna är speciellt långa och det känns som att det var jul i förrgår men still, skönt med helg! Långhelg dessutom eftersom vi som sagt är lediga på måndag.

Just nu sitter jag och äter gröt. Haha, jag blev så influerad av all kostlära jag har läst nu så nu blir det ett nyttigare liv för min del. Efter provet ska jag förmodligen till optikern och kolla synen.. inte för att jag misstänker att det är nått fel på den utan bara för att jag måste innan förarbeviskursen inför övningskörningen som jag ska gå på nästa lödrag. Nästa lördag kommer Mathilda m. familj hit också !  =D

image541
Vad som händer ikväll återstår att se , 





Kommentarer
Postat av: theplace - Jennifer,

Yay for friday.
Ha en bra fredag! J

2008-03-07 @ 09:23:27
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Mathilda

Oooh, gör vi =)

2008-03-07 @ 09:33:11
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Johanna

Theplace - Jennifer:
Taackar (:
.
Mathilda: Yes, det gör ni =D

2008-03-07 @ 18:01:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0