sunday bloody sunday

Vaknar.
Kollar klockan som står på 11.35.
Frågar min halvsovande älskling vad han tror att klockan är:
A: 11
J: ooch..
A: 35

Hur fan visste han det.

Igår var jag hos H och spelade tvspel och bakade chokladkaka.
Sen åkte jag hem till A och åt middag och kollade på andra chansen samt How to lose a guy in 10 days. Älskar den filmen! Fast hon är så frustrerande pinsam..
Nu sitter jag hemma hos moi och ska snart äta lunch. Jag åt i och försig frukost för en timme sen men va fasen. Sen ska jag bara ta det lungt och läsa igenom företagsekonomin inför fredagens prov, om jag pallar vill säga.
Min babe är på fotbollsmatch (som vanligt).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0