Prinsessa

Hej!
Nu har jag tagit en kort paus från fek-pluggandet. Blä. Jag orkar verkligen inte. However: Idag har det varit en helt okej, men låång, dag i skolan. Nachotallrik till lunch på prinsen. Sen mentorssamtal, vi håller på att planera FotbollsEM (ja, europamästerskap) som går av stapeln nästa torsdag. Jag och bästaste O har anmält oss till cheerleaders. EEEEEEFnooollsjuuuuu, shaaalaalaaalalaalaaaaa !

Efter skolan åkte jag hem älsklingen som är sjuk, stackarn. Var där så länge jag vågade utan att bli smittad och hoppas nu på det bästa. Men jag har haft ont i halsen sen imorse. hm.

Nu blir det mer plugg, om jag jag pallar. Sen pannkaka och Grey's anatomy som avslutningen på dagen. Kvällens avsnitt verkar helt sjukt spännande!

Och jusste, ni har väl inte missat att det är flaggdag idag?
Till min ära. Tycker att det är jättekul att så många uppmärksammar min namnsdag.
Tack babes !

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ser också fram emot Greys. Undrar vad det är som ska hända! På reklamen verkar det väldigt spännande iaf :)

2008-03-12 @ 18:27:43
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0