Ont like crap !

Idag missade jag sista lektionen för att jag behövde åka till tandläkaren i eskilstuna, kul när tandställningen går sönder leksom? eh nej..

När jag var klar gick jag och mamma runt och tittade på lite kläder.
Hemma igen, pratade jag med A på telefon tills middagen var klar.
Och middagen var inte bland de roligaste stunder jag haft på sistonde kan jag säga.
Alltså hur fan tänker man när jag beställer revbensspjäll (fasen vad fult det ordet är; ribs heter de!) till middag bara några timmar efter man varit och spänt åt tandställningen. Men jag var hungrig och matenvar god så jag sket i att det gjorde ont som in i helvete och fortsatte äta tills det tog slut. Sen om tårarna, fy 17 vad oont det gjorde. Aja, nu ska jag sluta klaga. Efter 2 ½ dagsdos med ipren kändes det bättre ;)

Träning nästa: idag tränade jag med mr. Ö, jag lärde honom dropspins, double up och pop toss. Mycket duktig!
Sen diskuterade vi sommarens resor/tävlingar/uppträdanden och kollade igenom olika uniformer som vi fått hemskickade från amerikat. Jag tror faktiskt att det kommer bli bra !

Efter träning har jag nu varit med världens bästa Andreas. Det spelar ingen roll på hur dåligt humör jag än är på, när jag ser honom eller pratar med honom eller vet att jag kommer få träffa honom blir jag hur glad som helst! Bara för att han är min och för att jag älskar honom & han älskar mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0