Om min påskhelg

Det är måndag, klockan är snart 13 och jag sitter i pyjamas. Jag älskar lov!
Eftersom jag knappt varit hemma i helgen så har jag inte hunnit blogga. Men nu tänkte jag berätta lite om helgen i korta drag.  

I fredags följde jag som sagt med Andreas till hans farmor och farfar, det var mycket trevligt! När vi kom hem gick vi till Hugo och kollade på Stockholm boogie med hela gänget.
I lördags åkte jag och familjen ut till mormor och morfar och gick en lång promenad. Sen åkte vi hem igen och gjorde oss påskfina och sen ut till mormor och morfar igen. Där var hela släkten, vi firade påsk och hade trevligt. Letade ägg i skogen, vilket tog sin lilla tid med tanke på hur väl mormor hade gömt dem. En del saker var helt omöjliga att hitta. Ta kexchokladen som exempel..
 
   Sockerchock !

På kvällen åkte jag sen hem till Andreas och spelade buzz, askul!
I söndags vaknade jag och A vid 12. Segade hela dagen och spelade buzz. På kvällen åkte jag hem och åt middag med familjen. Kollade på djävulen bär prada och sen kom älsklingen, då kollade på vi slutet av miss secret agent 2 och sen mission impossible 3 med Martin.

Idag ska jag städa mitt rum och fiskarnas akvarium. Sen ska jag ta tag i engelskaboken och börja läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0