Oboy

Heeej!
Shiet vad skönt med helg. Inte för att jag kommer kunna slappna av överdrivet mycket eftersom min schema är näst intill fullbokat aaall weekend men ändå, man får sova länge ;)

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Hade företagsekonomiprov och engelska nationella (muntligt) idag, hoppas det gick bra. Det kändes inte helt hopplöst i allafall och det är ändå de två ämnen jag tycker bäst om! Sen hade vi idrott nu sista timmen, där vi tog ut lagen inför fotbollsEM på torsdag. And weell vad ska jag säga, det ser ut som att kommer få spela ändå, försvar of course. Anfall är inte min grej..

Jaja, nu är det som sagt en fullspäckad helg som väntar. Har äckligt mycket i skolan till nästa vecka så det blir väl pluggdag på söndag. usch.

Nu ska jag äta, duscha, städa och fixa mig, sen ringa O.
Får se hur det blir med tjejkvällen eftersom vi inte har någonstans att vara.

Kommentarer
Postat av: Mountain

håller med dig, ska verkligen bli jätte skönt med helg, och jag misstänker att efter allt ditt stressande i skolan är du värd det! :)
(snygg layout)

2008-03-14 @ 16:27:33
URL: http://Royalblue.blogg.se
Postat av: Johanna

Mountain: Haha oh ja (; Tack!

2008-03-14 @ 16:47:42
URL: http://jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0