Howdy

Sitter och mumsar på ett kaninhuvud, i choklad.
Mitt hår luktar konstigt och jag har träningsverk.
Ska hoppa i duschen strax och sen ska jag till eskilstuna. Sen måååste jag verkligen sätta mig och plugga. Förra veckan lovade jag mig själv "miinst 1 timmes plugg, varje dag!". Hah, jo pyttsan. Och nu måste jag läsa 3/4 av en bok + göra en boookreport och readinglogs, plugga matte inför ett prov jag missat och läsa europakunskap, idag! Härlig planering.

Gårkvällen blev trevlig och i vissa stunder kaosartad. Men det slutade lyckligt, som tur är. Träffade Kathrine strax efter 8, gick till hennes systers kompis och hängde där en stund, sen hem til Felix där vi gjorde plakat "Grattis Kathrine 17år". Folk började komma runt 22, till en början endast bjudna gäster sm var där för att fira K. Sen spårade det ur och på en sekund fylldes hallen av ytterst oinbjudna människor. K ringde sin syster som kom dit och kollade läget, samma sak gjorde även polisen. Kollade läget alltså. Sen åkte polisen och festen fortsatte.. då var det näästan en europafest. Strax efter 12, när A äntligen hade hittat båda sina skor började vi en låång timmes promenad hemmåt.

Nej. Duscha var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0