Give me more

I am so sorry för den dåliga uppdateringen i helgen. Har bara inte haft tid..
men nu så:

I lördags var jag på handledarkurs inför övningskörning. Efter 4 timmar kom jag väl ut med liite mer information om hur man kör bil, så en aning givande var väl kursen. Sen åkte jag hem och städade och fixade mig inför gästerna som kom kl. 5. Jag tog hunden och gick och mötte älsklingen. Sen åt vi middag och kollade på melodifestivalen, det var mys!

Idag vaknade jag och A kl. 11, åt frukost och sen satt vi i min säng i flera timmar och myste, åt godis och pluggade matte. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig älskling!
Nu har jag precis kommit hem från farmor där vi har ätit middag, det var mycket trevligt!


Also, Björn Gustavsson i pilotbrillor fick mig att dreglaa le !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0