Dreaming out loud

Åkte ner till optikern vid 4, fick vänta ett tag så jag och mamma gick runt och provade glasögon. Tycker glasses är så himla snyggt på vissa människor. Och jag själv ser så ortoligt smart ut i brillor ;)
Jahapp, in till optikern i typ 3½ minut. Sen var jag klar och kom ut med betyget "alldeles utmärkt syn" plus att jag fick cred för att jag hade ett fint efternamn. Det tackat vi för! Så det blir inga glasögon för mig, inte än på några år i alla fall.

Nu har jag precis städat halva huset och väntar på att maten ska bli klar. Årets första grillning, I love grillspätt. Det är typ det godaste som finns!  Sen ska jag träffa min underbara pojke och antingen 1. Kolla på bandymatch, 2. paaarta eller 3. slöa framför någons tv.
Vad det än blir så ommer det bli bra, det vet jag. För jag får vara med Andreas <3
Och imorgon har han fotbollsmatch:
J: Jahaa, men då kanske du är ganska trött när du kommer hem imorn?
A: Njae det tro jag inte. Det är nog ganska lungt.
J: Okej, aha för jag hade tänkt att om du var trött så kunde vi ju stanna inne och typ ligga i sängen hela eftermiddag/kväll och kolla på nån film eller så hade jag tänkt att du kunde få massage om du ville men nähä om du nu kommer va så pigg så kan vi ju dra ut och göra nånting, typ gå på grönalund.
A: Assåå så pigg kommer jag nog inte va å andra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0