Schteek

Inte ont anande om att vi började kl. 10 idag så åkte jag till skolan i vanlig tid, dvs. 8.30. Så jag och Ebba satt och chillade ute i solen och sen gick vi en promenad och mötte Andreas på väg till skolan.. Sen träffade vi Kath och sofie. Så vi utförde dagens skoluppgift: tömma skåp och lämna tillbaka alla böcker. Sen gick vi och åt lunch.

Därefter blev vi uppraggade av ett par killar i båt (Marcus och Jocke) och aldrig att vi bangar på det. Så jag och Kathrine har spenderat eftermiddagen stekandes och med att bada och åka ring. Eller inte jag då, för jag hade inga badkläder.

Om knappt 2 timmar går bussen till Estocholmo, jag har color guard-uppvisning. Kommer förmodligen hem halvsent ikväll så jag får se vad som händer då.
Call me !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0