Min midsommarafton.

Igår var en lååång dag. Upp vid sju och ner till Mälarblick.. lite stuligt första dagen eftersm knappt nån visste vad som skulle göras och så. Men det gick bra tillslut och försäljning gick som smort. Jobbade till 15 och sen cyklade jag hem och duschade och fixade mig, sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte ut till mormor och morfar och firade midsommar med hela släkten, trevligt as usual. Åkte hem därifrån strax innan 23 och då drog jag ut och mötte älkslingen och hans kusin. Vi gick hem till Christofer och träffade massa trevligt folk, kom hem typ halv två. Då var jag trött kan jag säga.

Nu sitter jag äter frukost. Fint väder men det blåser nått förjävligt.. får se vad det blir av dagen.



Bilder kommer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0