Helgen

Inte bloggat för att jag inte varit hemma.

I lördags kväll drog jag ut med grabbsen till segerön, vi gillade marshisar och hatade myggor. Sen drog vi hem till fastlandet igen. Hämtade upp EU-tjejerna och åkte hem till Whixs och kollade på film. Sen gick jag och Andreas hem till honom och sov.

Vaknade typ vid lunch igår, gick upp och frukost. Sen kom hans släkt.. Jag drog på möte om sommarjobbet. Som tog 12 minuter. Sen hem till A igen. Jag badade first time this year och sen åkte jag hem och kollade på reprisen av grey's. Sen kom A's mami och syser och hämtade och så åkte vi och kollade på fotboll. 6-0 till viljan. Älsklingen gjorde illa sig stackarn.
Efter matchen åkte vi hem till mig och åt middag och löste sudoku. Sen gick vi över till Martin och kollade på Deja vu. Eller ja, jag kollade på halva. Sen pallade ja inte mer, så jag gick de 10 meter jag hade hem och somnade typ kl. 23.

Anledningen till att jag är hemma idag är för att jag är förkyld. Inte alls kul att inte må bra nu.. så underbart väder ju. Man vill bara vara ute.

Kommentarer
Postat av: Charlie

JOHANNA, DU & JAG SKA TRÄFFAS I SOMMAR!! Nu var det längesen alltså.. men jag har bestämt det nu, och hoppas att du är på, för såhär kan vi ju inte ha det, :) miss u like craaaaazy!

2008-06-02 @ 14:24:17
URL: http://wandels.blogg.se/
Postat av: Johanna

OKEJ CHARLIE JAG GÅR VÄL MED PÅ DET DÅ!! ;) Nejdå baby du har såå rätt! Just tell me when you free. Jag kan måndag - torsdag varje veckan mellan den 20 juni till den 3 augusti. MIISS YOU 2

2008-06-02 @ 17:13:46
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0