HEJ FÖDESLSEDAG!

Hej limegröna biltärningar
Hej ny plånbok
Hej ny mascara och eyeliner
Hej venus breeze

Hej världens bästa födelsedagsfrukost. Bestående av fräskpressad juice, latte och pancakes med jordgubbar och banan (& sirap som vanligt).

Hej solen. Jag ligger ute och s-s-steker och lyssnar på Tomas Ledin. Och så väntar jag på att mina kära vänner ska bli klara med diverse saker och ringa mig, så vi kan gå in till stan och hitta på nått skoj. Sen ikväll ska jag och familjen + farmor + Andreas ut och äta. Det blir nice.


Grattis till Oscar, min lillebror som fyller 15 idag.


Kommentarer
Postat av: Charlie

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOHANNA OCH OSKAR!!

Fan vilken tajming att jag fick tillbaka mitt internet idag :D

Vi måste ses snart Johanna, jag menar det verkligen!

Hoppas du haft och kommer ha världens bästa födelsedag, jag älskar dig!

2008-06-25 @ 18:39:55
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0