Happy times

Idag har jag haft en supermysig dag. Jag vaknade kl. 10 och insåg att det var klarblå himmel ute. Så efter att ha hoppat lite på Andreas och väckt honom (sorry babe) så gick vi upp och la oss på studsmattan en stund. Sen åt vi frukost och cyklade hem till mig. Där låg vi och solade i några timmar och åt lunch. Sen gick vi in mot stan med Hazel, köpte glass på slagsta och blev upplockade av Jocke i båten. Sen åkte vi till Paskens brygga och jag blev avsläppt för att promenera hem och lämna hund + hämta badkläder. Sen när jag kom tillbaka åkte vi (mest Andreas) ring så det stod härliga till i några timmar.


Hugo och älskling åker ring.

Nu är jag hemma och har precis ätit. Väntar på att min prins ska jobba klart och sen får vi se vad som händer ikväll. Grillchill och filmmys finns som förslag..

I morgon, om det blir fint väder, gör vi nog repris på idag eller liknande. Sen på fredag ska jag jobba från 09 tills godknowswhen och sen är vi bjudna på fest i fodgö, men tror inte vi pallar gå. Det blir nog chill hemma hos nån istället. Lördag/söndag blir det woorking 9-5 11 - 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0