Lugg !

Idag hade jag låååång sovmorgon, det var mycket behövligt !
Sen hade vi svenska och företagsekononi.. Efter sklan gick vi och käkade och sen gick jag till och klippte mig, det blev lugg. Det blev nice !
När jag var klar mötte jag älsklingen och vi gick en lång promenad hem till mig. Sen käkade vi , spelade guitar hero, pluggade företagsekonomi (A var min miniräknare), åt middag och sen dess har vi bara myst och smidit planer.

Imorgon har jag prov i FE, känner mig förberedd och klar så de känns bra !
Sen ska hela gänget hem till C och sen ska jag och min babe kolla film hela natten <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vadå "smidit planer" och "kolla film hela natten"?

2008-01-25 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0