Jag och Gustav har startat en klubb..

Eller församling kanske man ska kalla de, en sekt? Nej, jag vet!
Jag och Gustav har startat en ny religion! Fattaru?  ;)
G är ordförande och jag tjingpaxade rollen som sekreterare.
Andra medlemmar som kan tänkas joina våran grupp är .. well, ALLA !
Hahahah, era stackare ni fattar nog inte ens vad jag snackar om. Eller ? säg till om de är nån som fattar !




Och när jag ändå håller på att försöka få folk att kommentera kan vi väl göra såhär. Alla som läser min blogg kan väl skicka en kommentar, bara så att jag vet. Okej  ?   (:

Kommentarer
Postat av: olivia

tjingpax för att vara vice ordf. !

2008-01-17 @ 22:45:30
Postat av: Gustav Löfving VD

En sådan fabulöst bra förening! Hugo kan ju alltid bli ekonomi ansvarig och Kathrine kan ju bli administratör:D
Den ska heta H.E.E.
Hoppas dom andra styrelse medlemmarna fattar vad jag menar med förkortningen ;)

2008-01-22 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0