I <3 Trysil

Haha, lite sen nyårslista men jag vad ska man göra? Jag har ju inte varit hemma. Well, now I am.. Efter en underbar vecka med snowboardåkning. Tyvärr gav den väl kanske inte så mycket som hoppats på eftersom siduthyrningen inte hade annat än nybörjarbrädor, så jag åkte på min. Men men, i-landsproblem..

Igår när jag kom hem så kom Andie min älskling hem till mig, my gosh vad jag saknade honom. Sen kom Bratey och så åt vi makaroner. Wow, lördagslyx  ;) Sen kom Hugo och så fick vi ner till Loliv som jag också saknat megamycket. Där kollade hon och hennes hockeypojk på hockey och resten av oss spelade guitar hero. Sen kom Melker också.. anyways, de va trevligt. Idag blir de eventuellt pulkaåkning, annars bara varm oboy på nått fik. Mys!

Usch, imorn börjar skolan igen. Och jag har inte pluggat ett enda dugg på lovet, som jag borde ha gjort. Så nu får jag plugga järnet redan första veckan. bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0