Hang on to your Honey

Nu har jag gått första dagen i skolan denna termin. Europakunskap först, med Kjell. Jag tycker om Kjell! Sen hade vi engelska och sen rast, Företagsekonomi B och sist matte, vilken jag faktiskt förstod! Hah, skräll.. fast de var nog för att dagens lektion var repetition på förra repetitionens repetitions repetition. Efter skolan gick jag hem, och sen ner och hälsade på min farmor en stund, mötte Andiepandie (kärt barn har många namn). Sen hem och kolla på mysfilm och plugga grammatik. Jag älskar Andreas, han är så bäst!
Fast han kvävde mig nästan idag. Hahaha.. do to my mega förkylning. You know how it is.
J: Du kan ju sluta om du ser att jag börjar bli blå i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0