De snurrar i min skalle

Igår var en nice dag i skolan, först företagsekonomi som bara bli roligare och roligare. Sen lunch, historia och gympa * 2. Jag Olivia och Gustav tyckte det va så kul att spela basket att vi var med på lekiotnen efter våran också. Sen åkte vi hem till var för sig och duschade och fixade oss för paaaarty! Andreas kom till mig och så gick vi och mötte Olivia&Marcus. Sen gick vi och käkade och sen mötte Gustav&Kathrine. Sen bar de hem till Carro ..
Där möttes vi av stans hetaste party brudar m.fl.. De blev en nice kväll med mycket dans och prat! vi gick hem relativt tidigt eftersom O&M skulle hem och sova.

Idag har jag tagit de lungt. Var ner på stan en sväng och kollade lite inredningsprylar till rum, bra att de är ett år sen jag började göra om och de är fortfarnade inte heeelt klart som jag vill ha de.
Nu ska jag och älskling laga mat och sen bär de kanske av till Marcus place och kolla film. Om vi inte blåser bort på vägen dit.

På torsdag ska jag klippa lugg, kaaaanke !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0