Upp med händerna för stureplan

Jag är sur, nej jag var sur. Eller jag var inte sur, jag var förbannad. Idag var det nämligen fotbolls-match mellan Europaskolan och Thomasgymnasiet. Eller slakten mot homasskolan som matchen också gick under namnet. 1 - 0 till Europa efter första halvlek, thomas kvitterar i andra. Hejarop från båda skolorna, hat-rop från Thomas. När det är 1 ½ minut kvar av matchen och det står 2 - 1 till europa börjar några omogna jävlar kasta ägg, mysigt? Min jacka blev nedkletad och våra killar fick torka golvet. Matchen avbröts därför och ska spelas om? Det har var i och försig inte den riktiga matchen utan bara en typ 'uppvärmningsmatch' inför cupen som är så småning om. På vägen ut kunde jag inte hålla mig utan sa rakt ut "så jävla äcklig omogen skola!"  och tillbaka får jag kommentaren:
 "Men gå hem och skär dig med pappas kreditkort!".. öh ursäkta?

Men enligt A var de inte Thomas som kastade ägg så jag vet inte. Vem de än var så var de jävligt dålig stil.

Nu har jag lugnat ner mig så att älsklingen ska orka umgås med mig.. Han ska förresten spela för Thomas på cupen, hm undrar hur de kommer gå. Bra för honom det vet jag, för han är bäst i sitt lag!  ;)  Men för mig liksom.. kan ju inte sitta i Europaklacken och jubla när A gör mål för Thomas.

Kommentarer
Postat av: Jewenews

HAHAHA fy fan va bra "Men gå hem och skär dig med pappas kreditkort!" HAHAHA

2008-02-15 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0