Underbar helg

I går firade jag och Andreas som sagt 4 månder <3
Vi gick ut och åt med Olivia&Marcus, en romantisk middag med god mat och mysig stämmning. Klockan 10 tog vi sedan taxi hem till M och där spelade vi twister.. galet roligt ! Thank god for flexibility. Vi började även kolla på filmen The Island, men när den började spåra ut helt totalt bestämde vi oss för gå ut istället. M&O hem till Olivia och jag&älsklingen hem till mig. Sova !
Vi vaknade, åt frukost, gjorde oss iordning och åkte till Etuna. Kollade lite saker först och sen åkte vi till Subway och åt. Andreas den stackarn som aldrig käkat på Sub förrut tog de hela mycket bra, och sa till och med att han villa äta där igen. Duktig pojke ! Sen gick vi på bio, national treasure book of secrets. Mycket bra och spännande film, med tanke på hur min puls var efter.
 Tåg hem och sen åkte jag direkt till mina kusiner på släktmiddag. Nu har jag varit hos älsklingen i några timmar , inte länge jag klarar mig utan honom alltså ! 

Imorgon blir de plugg och filmmys med A .. honom älskar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0