Like the sun coming up in the morning.

Godmorgon!
Usch på mig som vänder på dygnet, jag vet ju liksom att det inte är värt det nästa vecka. Men det är ju så skönt att sova! Jaha, torsdag idag. Shit vad dagarna går fort. En mycket negativ sak med det är ju att sportlovet snart är slut. En positiv sak är ju dock att det snart är påsklov. Haha, verkar det som att jag lever för loven?

Idag ska jag verkligen försöka sätta mig ner och plugga lite, har tänkt på det varje dag på lovet men varken haft ork eller självdisiplin. Han väl egetnligen inget konkret att plugga i och försig men jag tänkte försöka ligga lite före, ska plugga inför två prov vecka 10. Okej, jag skoja bara.. kom på att jag har matteläxa. Fan.

Nu: frukost .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0